Gyakran ismételt kérdések

Mi az a Windows OEM és a Windows Retail verzió?

Az OEM verzió a Windows operációs rendszer verziója, amelyet gyártók és nagykereskedők vásárolnak, hogy előretelepítsék új számítógépekhez vagy hardverhez. Általában olcsóbb és korlátozottabb támogatást nyújt, valamint specifikus egy adott géphez vagy hardverhez.

A Retail verzió a Windows operációs rendszer kereskedelmi verziója, amelyet a felhasználók közvetlenül vásárolhatnak üzletekben vagy online. Általában magasabb áron kapható, de több támogatást és rugalmasságot kínál, valamint átruházható másik gépre.

Mi a teendő akkor, hogyha megkaptam a termék kulcsot és valamilyen hibát jelez az aktiválásnál?

Nos, ebben az esetben nyugodtan vegye fel az ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és segítünk megoldani a problémát.

Hogyan tudom a Steam kulcsot beaktiválni?

1. Indítsd el a Steam klienst és jelentkezz be a fiókodba.

2. A bal alsó sarokban kattints a “Játék aktiválása Steam-en” gombra.

3. A megjelenő ablakban fogadd el a feltételeket, majd másold be a kulcsot.

4. Kattints a “Tovább” gombra: a Steam letölti és telepíti a játékot.

Hogyan aktiválhatom a GOG kulcsot?

1. Látogass el a GOG.com weboldalra, és jelentkezz be.

2. A profil menüben válaszd a “Redeem code” (Kód beváltása) opciót.

3. Írd be a termékkulcsot, majd kattints a “Redeem” gombra.

4. A játék hozzáadódik a GOG könyvtáradhoz, és onnan telepítheted.

Hogyan tudom beaktiválni a Ubisoft (Uplay) kulcsot?

1. Nyisd meg az Ubisoft Connect (korábban Uplay) launchert és jelentkezz be.

2. Kattints a jobb felső sarokban lévő profilodra, majd válaszd a “Redeem Code” lehetőséget.

3. Írd be a kulcsot, majd erősítsd meg.

4. A játék megjelenik a könyvtáradban, ahonnan telepítheted.

Hogyan válthatom be az Epic Games kulcsomat?

1. Indítsd el az Epic Games Launchert és jelentkezz be.

2. Bal alsó sarokban kattints a profil nevedre, majd a “Redeem Code” opcióra.

3. Másold be a termékkulcsot, és kattints a “Redeem” gombra.

4. A játék hozzáadódik a Könyvtáradhoz, innen letöltheted.

Hogyan aktiválhatom a Rockstar Games kulcsot?

1. Nyisd meg a Rockstar Games Launchert és jelentkezz be a Rockstar Social Club fiókoddal.

2. A bal oldali menüben válaszd a “Settings” (Beállítások) pontot.

3. Görgess le az “Activate a Product on Social Club” részhez, majd kattints a “Activate” gombra.

4. Írd be a kulcsot, és erősítsd meg: a játék hozzá kerül a könyvtáradhoz.

Mikor kapom meg a vásárolt kulcsot?

A fizetés azonnali visszaigazolása után e-mailben értesítünk a rendelés állapotáról és hogy, hogyan tudod letölteni azt a weboldalunkról. Ha 10 percen belül nem érkezik meg, nézd meg a spam mappát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot.

Mi a teendő, ha a kapott kulcs nem működik?

Ellenőrizd, hogy pontosan másoltad-e (nincsenek extra szóközök). Ha mégsem működik, írj nekünk az ügyfélszolgálatra, csatolva a rendelési számot és a hibaüzenetet.

Milyen fizetési módokat fogadunk el?

Bankkártya (Visa, MasterCard), PayPal. A fizetés teljesen biztonságos, SSL-titkosítással védett.

Van-e regionális korlátozás a kulcsokra?

Egyes kulcsok csak meghatározott régiókban (pl. EU, USA) aktiválhatók. A termékoldalon minden esetben feltüntetjük.

Hogyan kapok számlát vagy adóigazolást?

A rendelés leadásakor kérhetsz elektronikus ÁFA-s számlát. A számlát PDF-ben küldjük e-mailben.

Hogyan tudom követni a rendelésemet?

A vásárlás után kapott e-mailben levő linkről bármikor megnézheted az aktuális státuszt.

Milyen garancia vonatkozik a kulcsokra?

14 napos érvényességű kulcsgaranciát vállalunk: hibás kulcs esetén cserét biztosítunk.

Hogyan működnek a kuponkódok és akciók?

A fizetésnél a “Kuponkód” mezőbe írd be a kódot, majd kattints az érvényesítésre.

Hogyan vásárolhatok nagy tételben (bulk)?

Több száz vagy több ezer kulcs esetén egyedi árajánlatot kérhetsz: írj a info@keybyte.hu címre.

Újra tudom aktiválni a termék kulcsot?

Nem. A digitális termék kulcs csak egyszer használható fel.

Ügyfélszolgálat elérhetősége

Élő chat, e-mail (info@keybyte.hu) vagy telefon (+36 20 505 0490) munkanapokon 10–16 óráig.

Adatvédelem és GDPR

Sem az e-mail címet, sem a vásárlói adatokat nem adjuk át harmadik félnek; részletek az Adatvédelmi Tájékoztatóban.